Zpětná vazba v podání studentek UTB ve Zlíně fakulty Humanitních studií
Myslím si, že obsahově a jazykově integrované učení, v tomto případě anglického jazyka, je velmi přínosné. Žáci odbourávají strach mluvit anglicky, dělat chyby. Chybovat je lidské. Důležité je, že se žáci snaží komunikovat, reagovat. Pokud dokáží říct, co potřebují a druhá strana jim porozumi, je to to nejdůležitější. Tím, že učitel v hodinách využívá CLIL, mají žáci možnost poslouchat, mluvit a procvičovat si anglický jazyk na reálných, přirozených situacích.
Clil vnímám jako velice přínosný. Dosti se mi zalíbil. Obzvlášť paní magistra, která nám v semináři předala spoustu praktických tipů, rad, ve mně vzbudila nadšení, které sama v sobě pro CLIL má. Anglický jazyk a další cizí jazyky vnímám jako důležitou součást našich životů. Ne nadarmo se říká, staré, známe české přísloví „Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi člověkem.“
Přiložené soubory
- reflexe 1 (PDF 70.53 kB)
- reflexe 2 (PDF 43.05 kB)
- reflexe 3 (PDF 42.10 kB)
- reflexe 4 (PDF 45.78 kB)
- reflexe 5 (PDF 32.42 kB)
- reflexe 6 (PDF 57.95 kB)